• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

mori342

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
27 Maj 2020
Meddelanden
122
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Jag tycker om dem ska inte updatera dem borde absolut skicka en email berätta anledningen och skriver att det bli inge updatering denna månad iallafall till dem som betalar varje månad och är medlem? Uc suger!!!!!!
Vad tycker ni?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Uc är under all kritik o borde skrotas i sin nuvarande skepnad ,,,inte många sidor som har så många tekniska fel så ofta bla ,,,gör om gör rätt skrota dinosaurien
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 126
Mottagna reaktioner
620
Poäng
637
Uppdateting kommer säkert (om ingen hört något konkret annat?). Kanske inatt, kanske på torsdag (är väl nästan alltid på torsdagar @LånaUtanPapper ?)

Och jag håller med, det suger att behöva vänta ivrigt och speciellt om man verkligen behöver en bra uppdatering för ett lån. Och även för UCs huvudsakliga kunder (kreditgivarna) borde det ju väcka viss irritation om nog inte lika påtaglig.

Samtidigt intressant hur fixerade vi alla här har blivit kring den här siffran och uppdateringen . Känns ju som det är något småskevt i systemet när den betyder så oerhört mycket. Jag har ju tex mycket mer lån nu än för säg ett halvår sedan. Kan inte påstå att min ekonomi egentligen är bättre. Men nu ligger jag på 0,4 istället för som då runt 6.0, ett tag uppe mot 13 när det började bli små marginaler på kreditkorten. Nästan allt handlar ju om optimeting och allokering/omfördelning av skulderna känns det som.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 050
Mottagna reaktioner
13 788
Poäng
9 547
Pinsamt som in i helvete detta.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Vart stänger man av prenumerationerna? Vill inte gynna det här skitföretaget längre.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp